duminică, 20 aprilie 2008

Leapsa de la Andra

Tocmai am primit un subiect pentru leapsa: 8 lucruri care imi trec acum prin minte. Pai:
1. Me kind of pissed off! Pt ca am senzatia ca vorbesc cu peretii si explic degeaba anumite greseli - se continua in acelasi stil.
2. Cum sa o inveselesc pe sora'mea de ziua ei. Any ideas?
3. Crema de zahar ars din frigider.
4. Recenzia pentru facultate: chiar trebuie s-o fac azi?
5. O gluma de la Deko despre "bula temporala" in care intra femeia cand se aranjeaza.
6. Cum sa-mi instalez imprimanta, ca am pierdut driver-ul original...
7. Oare pot sa-mi fac timp maine sa ajung la Think Strategy?
8. Sa ma mut?...mai bine ma gandesc la asta dupa ce-mi trece supararea.
Dau mai departe Aidei, Iuliei, Cameliei si lui Cis. Think fast!

Niciun comentariu:

Fotografia mea
„Wait, I don't wanna kill you. I'm just trying to see your bubble!” „Ok, maybe just a little peek.”