joi, 17 aprilie 2008

I finally did it

I finally did it! It was not easy and it took me long enough to decide. But I've passed my grow-up-test on Internet!
Mi-am sters contul de pe hi5 (I know, it was stupid anyway). Si, oricum, nu mai intrasem pe el de aprox. jumatate de an. Dar ne lega un fel de..."afectiune adolescentina" sa-i spunem.
Am senzatia tot mai acuta in ultima vreme ca particip la un curs intensiv de "Maturizare rapida" iar anumite persoane din jurul meu - nu dau nume - si-au luat prea in serios rolul de "profesori". Ok, I don't mind....but I promise you one thing: I will never sell my cartoons CDs. This is as far as I go!
In speranta ca o sa si reusesc sa conving pe cineva, m-am si documentat pe tema influentarii, manipularii si alte asemenea (glumesc asupra motivului, dar documentarea chiar a fost facuta). Si tot ce mi-a ramas in minte ca relevant si simplificand foarte mult acest proces este urmatoarea situatie: Care credeti ca este cea mai simpla metoda sa determini membrii unei fanfare, care te streseaza de altfel cu sunetele lor puternice, sa taca?...planuri, brief-uri, campanii, public-tinta...Folositi o lamaie! E suficient sa muscati dintr-o jumatate de lamaie in fata suflatorilor si o sa saliveze atat de puternic incat n-o sa mai poata canta.
Conditia este ca acele persoane sa fi gustat anterior macar o data dintr-o lamaie. Si uite asa ajung iar la publicitate: sa fie suficient oare sa-i creezi unei persoane o anumita obisnuinta pentru ca, ulterior, sa obtii, in virtutea ei, o reactie? Reactie de consumator mai precis.

Niciun comentariu:

Fotografia mea
„Wait, I don't wanna kill you. I'm just trying to see your bubble!” „Ok, maybe just a little peek.”