luni, 7 ianuarie 2008

A nins doar la tv....

Troiene de zapada...unde?unde?...
La mine acasa, caci pana mai ieri am fost plecata din Bucuresti, n-a nins aproape deloc. Si mi-a parut rau. Nici de Craciun, nici de Revelion. Si ce se intampla cand nu ai grija ce-ti doresti?
Revii in Bucuresti. Unde nu realitatea cuvintelor unor jurnalisti prapastiosi (ca sa nu le zic altfel) privind "teroarea zapezii" m-a izbit din plin, ci murdaria de pe zapada depusa deja.
Ati privit vreodata mai atent spre ce ne inconjoara zilele acestea in capitala? Lasand la o parte nisipul imprastiat de autoritati (pe strazile mai norocoase, ce-i drept) sau eventual sarea cu acelasi scop...
Nu mai este zapada - pentru ca zapada era alba, cel putin asa mi-o amintesc eu, chiar si dupa cateva zile dupa ce s-a depus. E doar un mare morman de gunoi, pe care nimeni nu binevoieste sa-l curate cu vreo lopata sau ceva asemanator.
Si se mai plang unii ca suntem un neam de agricultori. Poate cativa - mai multi de fapt - tarani.

Niciun comentariu:

Fotografia mea
„Wait, I don't wanna kill you. I'm just trying to see your bubble!” „Ok, maybe just a little peek.”