duminică, 13 ianuarie 2008

Pro sau mai mult contra ECDL

La cata reclama i s-a facut, ai spune ca este macar un examen serios. Nu fac parte din specia celor optimisti pana la naivitate care ar crede ca diploma respectiva te-ar si ajuta cu ceva. Dar macar in dulcele stil al invatamantului romanesc de sesiune sa te solicite cu ceva sau sa-ti demonstreze putina organizare. Nici una, nici alta...
In primul rand, nu stiu cati dintre voi au avut curiozitatea sa se uite pe cateva intrebari de la acest test. Eu am vrut sa incerc si altceva decat facultate si l-am dat in acest weekend (bine, faptul ca mi se echivaleaza cu un examen la informatica a fost un bonus important)...din nou, ce-a fost in mintea mea, numai neuronii care au murit intre timp stiau. Intrebari de genul "Deschideti aplicatia X si salvati fisierul cu numele Y" - 1 punct, "Redenumiti fisierul Y" - 1 punct, "Stergeti textul Z" - 2 puncte!!! Asta e tot ce aveam de spus pe acest subiect.
Pe de cealalta parte, organizare e un cuvant fara semnificatie pentru unii dintre noi: ca sa dai un examen de 3 ore in 6 ore cred ca iti trebuie antrenament si pregatire pentru dezorganizare. Iar primul test a fost pe hartie...

Niciun comentariu:

Fotografia mea
„Wait, I don't wanna kill you. I'm just trying to see your bubble!” „Ok, maybe just a little peek.”