joi, 31 ianuarie 2008

Cum toate au un sens...sper

Sa castig la 6/49 nu e genul meu... nici macar cand toata lumea are de castigat, gen pahare de cola, nu am mai mult noroc, pentru ca ma trezesc, bineinteles, dupa ce expira perioada de promotie.
Genul meu e mai degraba "invata 99,99% si la examen iti va pica cu siguranta acel 0,01% pe care nu-l stii!" Nu ti-ar strica sa extragi un loz norocos?! Ce zici atunci daca colegele din camera insalubra de camin te fura peste noapte? Exista o extrem de mica sansa sa patesti ceva daca te dai pe banana?!...una la o mie sa zicem.... (nu stiu la ce banana va ganditi dar eu vorbesc de banana de plastic de la mare). Eh...si asa nu-mi fracturasem niciodata nimic - pana atunci. And it doesn't stop here.
Si totusi refuz sa ma plang. Pentru ca pana la urma, nu e atat de rau: Restante - doar una in 4 ani (se spune ca nu esti student pana nu ai una - asa au ras ai mei parinti de mine). Stau cu chirie acum. Am prieteni la care tin si care imi fac cadou pahare de la promotie. Rana de pe umar nu ma mai doare decat la frig. Iar maine am suficiente motive sa pot sa rad de mine insami.
M-am saturat doar de persoanele care fac din a se plange de cat de greu le este lor o activitate permanenta. Grow up: daca asta e tot ce faceti toata ziua, cand mai aveti timp sa si indreptati ceva? Cand mai aveti timp sa vedeti si jumatatea plina a paharului?
Cand va faceti timp sa-i respectati pe cei din jur?

Niciun comentariu:

Fotografia mea
„Wait, I don't wanna kill you. I'm just trying to see your bubble!” „Ok, maybe just a little peek.”