joi, 20 martie 2008

Who do we follow?

Aseara a fost party... party de final Teach me. Dupa ce i-am premiat pe cei mai buni dintre cei pe care i-am recrutat pentru scoala de publicitate, ne-am dus la club...muzica, fum, bere (varsata pe mine, de altcineva, logic!). O iesire in stil Advice, extrem de amuzanta de altfel. Adica pana cand mi s-a spus ca am rezistenta de "pensionara" (Edy stie de ce). Si pe la 01.30 dormeam.
Astazi la munca am cam dormit pe mine, recunosc! Poate ca intr-adevar mi s-au dus zilele in care reuseam sa dorm 2-3 ore pe noapte si sa nu am nimic. Si in lenea mea cea mare, un dialog extrem de interesant purtat cu o colega avocata a reusit totusi sa ma trezeasca. Subiectul a fost initial "ce modele ne alegem noi in viata?" si dupa o enumerare de nume corespunzatoare unor persoane ce nu-mi spuneau nimic, mi-a spus urmatorul lucru: atunci cand tragem linie, noi tindem sa devenim, inconstient, exact acele modele pe care ni le alegem dintr-un motiv sau altul. Si am fost de acord ca pe lista noastra se includ persoane "cu capul patrat de la atata enciclopedie", ca sa o citez pe ea, fara sa fie genul de oameni din top 300. Si am mai fost de acord cu un lucru: ca privind din perspectiva piramidei nevoilor lui Maslow, ceea ce vor sa detina toti trogloditii astia de se lauda cu puterea lor financiara se situeaza la baza piramidei - orice asemanare cu o insulta e pur intamplatoare:). Iar noi vrem sa credem in oamenii care pun nevoia de auto-depasire pe primul loc. Si daca nu ma insel, chiar si categoria trogloditilor, odata ce a atins un nivel al suficientei materiale, incearca sa caute compania celor mai cultivati sau, de ce nu? sa isi faca rost macar de o diploma. Pentru ca o fi masa bogata, dar la ea cineva trebuie sa si vorbeasca!

Niciun comentariu:

Fotografia mea
„Wait, I don't wanna kill you. I'm just trying to see your bubble!” „Ok, maybe just a little peek.”