vineri, 21 martie 2008

Trebuie sa-l am

Pot sa inteleg conflictul asta dintre generatii; nu reuseste sa ma deranjeze decat extrem de rar, atunci cand simt un cot de batrana in coaste in timp ce comenteaza despre "lipsa de educatie si respect" a tinerilor din ziua de azi. Ceea ce nu le auzi niciodata discutand pe aceste femei (si, Slava Domnului, stim cu totii cat discuta ele) este legat de "lipsa de respect si educatie" a tinerilor de ieri.
Astazi am avut ocazia de a asista la un episod de-a dreptul hilar. Imagineaza-ti doua batranele inofensive care par ca abia se misca certandu-se pe singurul loc liber din vagonul de metrou. Mi-am dat muzica mai incet in casti numai ca sa pot sa le aud. Acum stiu de unde cunosc atat de multe cuvinte urate copiii. Si mai stiu in cate moduri originale pot fi folositi trei morcovi si o ceapa. Pana la urma, una dintre ele a castigat lupta verbala si locul pe scaun. Si a zambit multumita la noi, ceilalti din metrou, pentru a dovedi cat de multa dreptate avea ea, saraca, pentru a-l ocupa. Dap, am fost de acord cu ea: a fost demna de toata mila.

Niciun comentariu:

Fotografia mea
„Wait, I don't wanna kill you. I'm just trying to see your bubble!” „Ok, maybe just a little peek.”