miercuri, 9 iulie 2008

Despre politichie

Vreau sa cred ca am ajuns la un nivel de informare suficient cat sa ne dam seama cam cine se gandeste la noi si cine se gandeste la sine atunci cand i se ofera puterea sa aleaga. Mai mult, sunt chiar optimista si cred ca putem sa-i marginalizam pe cei din cea de-a doua categorie.
Si sper ca teoria nu se reduce la stadiul de "doar teorie" si efectele practice ale spiralei tacerii o sa se faca pana la urma resimtite si la noi iar cei care se simt contra opiniei publice majoritare o sa aiba macar decenta sa-si tina gura.
Dar totul incepe sa semene al dracu' de bine cu o gluma mult prea proasta in clipa in care Nastase este declarat "seful anticoruptiei in PSD" ca un titlu ce ar "innobila" efortul sau de a mima declaratiile publice impotriva coruptiei.
Am refuzat cu incapatanare pana de curand sa ma aliniez la tiparul "romanului atotcunoscator de fotbal si politica". Dar am cedat fix in momentul in care l-am auzit pe Tariceanu declarand nonsalant la TV ca el vorbeste de "comune", dar "sa nu va ganditi in sensul rural, ci de comunitate"!!!! WTF???Pun pariu ca nici el habar n-are.

Niciun comentariu:

Fotografia mea
„Wait, I don't wanna kill you. I'm just trying to see your bubble!” „Ok, maybe just a little peek.”