joi, 26 iunie 2008

I'm glad that's over now

Am avut parte de una dintre cele mai incarcate luni din ultimii 23 de ani si un pic: delegatie, nunta (nu a mea, bineinteles), festivitate de absolvire, licenta. Iar acum, ca sunt in postura de a trage linie, pot sa concluzionez ca:
1. Toate cartile si training-urile privind un management eficient al timpului sunt pura teorie; iar noi stim ca practica ne omoara. De fapt, reformulez: oboseala de dupa practica e cea care ne omoara...si sentimentul de "now what?".
2. Intreaga ceremonie de nunta (sau cum s-o numi ea) - no ofense, but it's so overrated.
3. Pot incapea 200 de persoane intr-o camera proiectata pentru 100. Si au loc sa dea si din maini, imitand aplauzele.
4. In orice comisie de evaluare, exista un tanar profesor dornic de afirmare a superioritatii sale in raport cu studentul/cel evaluat.
si 5. Respectand legile lui Murphy, ajung sa vad exact locurile pe care nu-mi trece prin cap ca as putea sa le vad sau pe care nu am niciun neuron fixat ca e musai sa le vad (gen Londra sau Seul)...poate ca ar trebui sa nu-mi mai doresc atat de tare sa vad Egiptul, respectiv Parisul. Oricum, ar trebui sa nu mai fiu carcotasa, din moment ce am inscris in colectia mea de poze o sectiune speciala dedicata mumiilor din British Museum. O mica parte din ele arata cam asa:



































Iar Madame Tussaud trebuie vazut, chiar daca e mai mic decat v-ati astepta.


Niciun comentariu:

Fotografia mea
„Wait, I don't wanna kill you. I'm just trying to see your bubble!” „Ok, maybe just a little peek.”