joi, 13 decembrie 2007

A fost odata ca niciodata...

Nici pana acum nu gasesc exact punctul de pe "i" pentru care incep sa imi tin un jurnal. Poti sa-i spun eu blog sau weblog (sau cum s-o mai numi el) ca sa imi linistesc constiinta ca doar e in trend, dar mie tot imi miroase a jurnal. Iar un jurnal mereu mi-a inspirat pierdere de vreme (no ofense).
Si cu toate acestea...din moment ce de cateva saptamani imi tot creez aceeasi adresa de blog pe care a doua zi o sterg nemultumita iar peste cateva zile o iau de la capat, am decis ca why the hell not? So, this is the way I make it happen...because is not that important what happens to you (so deal with it and stop complaining!). Asta pana nu ma razgandesc din nou (m-am razgandit de mai multe ori, deci pot sa folosesc expresia ca atare).

Si pentru ca inca nu m-am decis despre ce o sa si scriu aici, o sa pun punct aici...nu, nu punctul ala de pe "i".

Niciun comentariu:

Fotografia mea
„Wait, I don't wanna kill you. I'm just trying to see your bubble!” „Ok, maybe just a little peek.”