sâmbătă, 31 ianuarie 2009

And the winner is: "orfelinatele"

La o intrebare banala nu se poate raspunde decat banal, in cazul in care intrebi o minte la fel de banala. Cum ar fi de exemplu: "daca as/ai avea o X suma - mare - de bani, ce as/ai face cu ei?"
Sa vedem...atat de multe optiuni...o sa aleg varianta mai putin oficiala la "as construi autostrazi", ca sa nu creada ca ma dau importanta, deci, aleg - "o sa calatoresc in toata lumea, dar mai ales o sa construiesc orfelinate, azile de batrani si azile pentru animale". Gata, acum clipesc frumos din genele mustind a rimel, in timp ce intredeschid putin buzele ca sa vada ca sunt interesata si baiatul e al meu.
Am avut un puternic deja-vu al unei scene dintr-un film mai vechi - Miss agent secret or something: si ce va doriti pentru lume? - ""WORLD PEACE". Si chiar daca ai incerca sa raspunzi altceva, banalitatea celorlalti care continua sa te tinteasca cu privirea de parca ai iesit din tort la petrecerea gresita te obliga sa adaugi la sfarsit "world peace".
In astfel de momente imi aduc aminte ca mediatizata emancipare a femeii se traduce pentru unele dintre ele ca emancipare in pretentiile de intretinere de catre un barbat. Cum ar fi, n-au stiut cum sa spuna mai convingator ca vor mai multe de la el si i-au spus emancipare, ca au studiat relatii publice si stiu acum care-i diferenta dintre comunicare si manipulare.
Pana la urma, atata educatie degeaba.
Si pentru ca mi-a placut si se potriveste, va citez si voua din ultima carte pe care am citit-o (U. Eco - Pendulul lui Foucault) "Cred ca devenim ceea ce tatal fiecaruia dintre noi ne-a invatat in acei timpi morti, cand nu se straduia sa ne educe".

Niciun comentariu:

Fotografia mea
„Wait, I don't wanna kill you. I'm just trying to see your bubble!” „Ok, maybe just a little peek.”